wtorek, 6 listopada 2012

Radosc z biegania

Nic tak mnie nie cieszy jak fakt że z uśmiechem na ustach wychodzę na kolejny trening. Brakowało mi tego. Poziom endorfin wyraźnie idzie w górę gdyż po wczorajszym treningu, już nie mogę doczekać się kolejnego. A ten dopiero w czwartek. Dzisiaj mam piłkę jutro tez mam piłkę. Wzmożona aktywność (mam nadzieję) pozytywnie wpłynie na moją nieco zaokrągloną sylwetkę. W każdym bądź razie jestem pozytywnie nastawiony do treningów i na sam fakt iż mam biegać, już nie mogę się doczekać. Wczorajszy trening tak jak poprzedni na dużym luzie. Czerpałem pełnymi garściami ze świeżego powietrza. Biegło się bardzo fajnie, choć na początku odczuwałem Achillesy. Po pierwszym kilometrze złe wrażenia zniknęły a ja mogłem cieszyć się biegiem. Rozglądałem się na allegro za sprzętem pomiarowym. I to co pierwsze mnie uderzyło to porażające ceny.
Garminy to już na wstępie sobie chyba odpuszczę bo ich cena to istny kosmos.Nie stać mnie na taki wydatek. I będę szukał czegoś innego. Znalazłem fajną SIGMĘ w niezłej cenie, ale muszę się jeszcze zastanowić nad jej zakupem. Na razie ściągnąłem sobie na telefon aplikację "Sport Trucker". I o dziwo...
Jestem nią zachwycony. Fajne, przejrzyste menu po uploadzie na kompa. Czas, dystans, kalorie, średnia prędkość, maks. prędkość, krokomierz, czas na kilometr, ukształtowanie terenu, czas poszczególnych okrążeń. Wczoraj z powyższa aplikacją udałem się na trening i powiem wam ze z taką zabawką przyjemniej się biega. Ciekawostki z treningu na wyciągnięcie ręki. Nie miałem tego komfortu wcześniej i dla mnie to spora rewolucja w moim treningu.
Parę fotek z aplikacji:







Jak widać na poniższych zdjęciach wczorajszy trening nieco dłuższy i nieco szybszy aniżeli sobotnie bieganie. Biegło mi się dobrze, ale nie chciałem na początek przeginać. Małymi kroczkami a ciągle. 


2 komentarze:

  1. 29 yr old Assistant Media Planner Taddeusz Brosh, hailing from Noelville enjoys watching movies like Godzilla and Couponing. Took a trip to Royal Exhibition Building and Carlton Gardens and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta 'Competizione'. Wiecej Bonusow

    OdpowiedzUsuń